INFOGRAFIKA: 10 kreativních nápadů, jak ocenit vaše hosty query_builder 28. března 2021 Spokojený zákazník je jedním z hlavních předpokladů úspěšného podnikání. Jak tedy ukázat vašim hostům, že je opravdu oceňujete? arrow_right_altČíst článek
SERIÁL pro uživatele iKelp POS Mobile: Jak si věrnostními systémy udržet zákazníky? query_builder 15. března 2021 Jak nastavit věrnostní systém tak, aby dlouhodobě fungoval, budoval databázi zákazníků, snižoval náklady na reklamu a zároveň pomáhal udržovat vracející se zákazníky? arrow_right_altČíst článek
Degustační menu, které přiláká hosty do restaurace nebo baru query_builder 09. března 2021 Přemýšlíte nad tím, jak do vaší restaurace, baru nebo bistra nalákat hosty? arrow_right_altČíst článek
Co v restauracích vytváří dobrou atmosféru? query_builder 02. března 2021 Jako majitel, resp. provozovatel restaurace máte obvykle jen jednu šanci na to, abyste dali vašim hostům důvod k další návštěvě. arrow_right_altČíst článek
Jak získat více objednávek na rozvoz jídel query_builder 14. listopadu 2018 Hledáte způsob, jak získat více objednávek na rozvoz jídel, ale zároveň to zvládnout jednoduše a s přehledem? ... bez IT odborníků, bez komplikovaných smluv a finančně zatěžujících provizí? arrow_right_altČíst článek
SERIÁL Obědové menu: Management obědového menu v kvalitním restauračním systému query_builder 23. února 2021 Mnoho restaurací si zakládá hlavně na obědovém menu, protože je to položka, z které umíte hodně vytěžit. arrow_right_altČíst článek
INFOGRAFIKA: Pozitiva a negativa gastro byznysu, v kterém se platí pouze kartou query_builder 16. února 2021 Podívejme se na výhody a nevýhody, které přináší platba výlučně kartou. arrow_right_altČíst článek
SERIÁL pro uživatele iKelp POS Mobile: Dejte zelenou slevám, akcím a kuponům query_builder 09. února 2021 Proč byste měli nabízet slevy, akce a kupony prostřednictvím někoho? Vezměte je do vlastních rukou. arrow_right_altČíst článek
SERIÁL Inspirativní koncepty provozoven: Tam, kde čaj chutná lépe než kdekoliv jinde query_builder 02. února 2021 Ponořit se do vlastních myšlenek, zapomenout na stresy a hektičnost běžného života... Láká vás tato představa? arrow_right_altČíst článek
5 tipů pro zlepšení donáškové služby query_builder 06. srpna 2019 Ptáte se, jak zlepšit donáškovou službu? Přečtěte si pár tipů. arrow_right_altČíst článek
SERIÁL Obědové menu: Inteligentní stůl jako samostatná vychytávka pro zveřejnění obědového menu query_builder 26. ledna 2021 Žijeme v době technologií, tak proč je nevyužít ve svůj prospěch? arrow_right_altČíst článek
Vy ještě nemáte vlastní databázi klientů? Je na čase si ji vytvořit query_builder 19. ledna 2021 Měli byste znát nejdříve své zákazníky, jejich návyky a potřeby... arrow_right_altČíst článek
Rozhovor s Pavlem Kreiplem: „Elektronický jídelní lístek je krok vpřed.“ query_builder 12. ledna 2021 Zákazníci chtějí dobré služby, výborné jídlo za rozumnou cenu, a hlavně – dlouho nečekat. Jak na to? arrow_right_altČíst článek
INFOGRAFIKA: Zužitkujte to, že vaši hosté používají mobilní telefony query_builder 27. listopadu 2020 Proč telefony vašich zákazníků nevyužijete ve svůj prospěch? arrow_right_altČíst článek
Mobilní číšník – máte ho? query_builder 31. prosince 2019 Představte si, že jste majitelem gastroprovozovny, ve které jde vše jako po másle. Podnik dosahuje pěkných zisků, má dobré jméno, dokáže obstát v konkurenci dalších provozoven. Vsaďte na mobilního číšníka! arrow_right_altČíst článek