Věrní zákazníci - věrnostní karty
V tomto návodu vám představíme možnosti věrnostních karet v aplikaci iKelp POS Mobile. Aplikace nabízí kromě jiných výhod také možnost vytvoření vlastních věrnostních karet. Přímo ve svém telefonu, resp. telefonu zákazníka, se může zákazník prokázat obsluze a čerpat tak různé slevy a výhody věrnostního programu.
V současné době má věrnostní karty již téměř každý, od prodejny s občerstvením, čerpací stanice až po lékárny. Proto i vy můžete dát svým zákazníkům věrnostní kartu, se kterou u vás budou moci čerpat výhody věrnostních nebo slevových programů. Kromě zákazníků to má obrovskou výhodu také pro vás. Věrnostní kartu zákazníkovi systém vygeneruje automaticky a je kdykoliv dostupná přímo na mobilním zařízení vašich zákazníků. Proto vám odpadají dodatečné náklady na grafický potisk, výrobu a distribuci. Kromě to si zákazník může tuto kartu uložit také v jiné aplikaci, ve které má uložené i jiné věrnostní karty a nemusí tak nosit v peněžence mnoho věrnostních karet.
Nastavení věrnostních karet
- Klikněte na možnost Kampaně v menu aplikace.
- Klikněte na tlačítko Věrní zákazníci.
- Vyberte záložku Věrnostní karty.
Popis jednotlivých nastavení
- Prefix věrnostních karet - pokud využíváte věrnostní karty pro zákazníky, pro jejich jednodušší identifikaci v systému, je možné zadat prefix, to znamená počáteční kód shodný pro všechny karty. Následně systém po zaregistrování kódu ví, že se jedná o zákazníka a nehledá v seznamu zboží. (Dohoda, pro použití prefixu pro kódy zákaznických karet je 91 - 99).
- Používat zákaznické číslo - Pokud kontakt nemá vygenerovanou zákaznickou kartu, při zobrazení zákaznické karty se mu vygeneruje zákaznické číslo.
- Zákaznické číslo
- EAN / Kód - formát pro generování kódu zákaznické karty. Při EAN budou použité pouze čísla pro EAN13. V případě použití kódu bude tento kratší a bude obsahovat také znaky.
- Prefix - který se použije pro generování identifikátora, který bude použitý pro generování identifikátora zákazníka.
- Číslo provozovny - identifikátor provozovny. Libovolné číslo, které se vloží do EAN kódu zákaznické karty.
- Typ kódu karty - typ kódu zákaznické karty. V jakém tvaru se bude kód zákazníka zobrazovat. Zákazník si ve svém profilu může zobrazit kód karty ve formě EAN nebo QR kódu. Obsluha už pouze načte kód přímo z obrazovky jeho mobilu, čímž se urychlí jeho vyhledání v systému.
Identifikování zákazníka obsluhou
Aby obsluha mohla identifikovat zákazníka jsou dostupné tyto možnosti:
- Oskenování QR z mobilu zákazníka pomocí mobilu obsluhy se čtečkou QR kódů, případně aplikace ke čtení QR kódů.
- Aplikace fotoaparátu nebo klávesnici se čtečkou QR kódů.
- Skener připojený k PC pomocí kabelu nebo bluetooth. (Který dokáže číst QR kódy.)
- Ruční zadání čísla věrnostní karty.
Výhody věrnostní karty
- Je dostupná po přihlášení do profilu zákazníka v části Nástěnka - Zákaznická karta.
- Je možné si ji uložit do aplikace k ostatním věrnostním kartám.
- Pomocí inteligentních stolů se může zákazník v restauraci přihlásit a může si doklad na stole přidat pod sebe a využívat tak své výhody.
Související návody
by
Ing. Lukáš Krajčír