6 důvodů, proč mít pokladní hardware a software od jednoho dodavatele

Pokladní systém je nezbytný pro každou provozovnu, která prodává určité produkty nebo poskytuje nějaké služby. Kromě toho, že jde o povinnost z legislativního hlediska, při správné volbě dokáže usnadnit život podnikatelů. Můžete si ho lépe představit jako kombinaci hardwarového zařízení s určitým softwarem, přičemž máte na výběr ze dvou možností: buď si pořídíte hardware a software nezávisle na sobě, nebo vsadíte na jednoho dodavatele. Právě druhá alternativa s sebou přináší několik výhod. Jaké to jsou?

1. Lepší kompatibilita

V případě, že se rozhodnete pro kompletní POS systém včetně hardwaru od jednoho dodavatele, se můžete spolehnout na kompatibilitu softwaru s daným zařízením. Dostanete „balíček produktů“, které jsou vzájemně systémově sladěné, vše tedy bude fungovat hladce a bez problémů.

2. Jednodušší instalace

Když je software navrhován tak, aby co nejlépe fungoval v kombinaci s určitým hardwarovým zařízením, pocítíte to i na instalaci přímo ve vaší provozovně. Dodavatel vám totiž poskytne přesné informace o tom, jak jeho řešení zapracovat do vašeho byznysu. Eliminuje se tak riziko, že by vás něco při instalaci překvapilo, případně by ji něco prodloužilo. Dokonce je zde i možnost, že vám vše zapojí a nainstaluje přímo dodavatel, což vám ušetří námahu i čas.

3. Profesionální technická podpora

Pokud máte pokladní systém spolu s hardwarem zastřešený jedním dodavatelem, benefity pocítíte i při neočekávaných situacích. Kdyby se náhodou něco rozbilo nebo byste si prostě s něčím nevěděli rady, společnost odpovídající za váš software i hardware vám poskytne profesionální technickou podporu. Jelikož vám stačí obrátit se jen na jednu osobu, resp. firmu, která odpovídá za celý váš POS systém, ušetříte spoustu času. Jedna osoba má dokonalý přehled o celém vašem pokladním řešení. Připlatit si k tomu často můžete i poruchovou službu, kterou si zajistíte, že vám bude dodavatel k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

4. Moderní aktualizace

Pokud byste si pořídili POS systém u jednoho dodavatele a hardwarové zařízení u jiné firmy, v budoucnu byste se možná připravili o potenciálně zajímavé moderní aktualizace. Naopak, dodavatel softwaru a hardwaru zároveň může zajistit, že všechny aktualizace budou probíhat souběžně, přičemž budou kompatibilní. Díky tomu bude váš systém vždy aktuální a funkční.

5. Nižší náklady

Zatímco pokladní systém vás obvykle vyjde na několik stovek korun měsíčně, jednorázová koupě hardwarového zařízení může zabolet podstatně víc. Počítejte s tím, že si budete muset nachystat pravděpodobně několik tisíc korun. Nemluvě o tom, že když se vám hardware porouchá po uplynutí záruční doby, prostě budete muset investovat do nového. To vám ale nehrozí, když si k POS systému rovnou pronajmete hardware od téže firmy. Zůstanete totiž na několika stovkách korun za měsíc, přičemž se nemusíte obávat nefungujícího zařízení a dodatečných výdajů.

Věděli jste, že společnost Abiset garantuje zákazníkům funkční hardware po celou dobu pronájmu? Pokud by se s ním náhodou něco stalo, bezplatně jej opravíme, resp. dodáme nové zařízení.

Nespornou výhodou pronájmu je i snadná modernizace zařízení, když se změní podmínky ve vašem provozu – prostě se dohodnete s dodavatelem na úpravě sestavy dle aktuálních potřeb.

6. Efektivnější zpravování údajů

Pokud je pokladní systém profilově navržen pro určité hardwarové zařízení, vzájemná komunikace a zpětná odezva je na velmi vysoké úrovni. Můžete si být jisti, že všechny nabízené funkce budete moci využívat bez problémů a plně. Odrážet se to může například na efektivním spravování údajů, které pro vás budou mít vysokou hodnotu. Za zmínku stojí ať už cenné informace ohledně aktuálních skladových zásob, nebo užitečné údaje, které dokážete využít v souvislosti s věrnostními systémy – například vlastní databáze zákazníků a různé nástroje věrnostních systémů.

POS systém s hardwarem pro efektivní podnikání

Když si to celé na závěr shrneme, pokladní systém spolu s hardwarovým zařízením od jednoho dodavatele vám ušetří spoustu času při instalaci nebo řešení jakýchkoli technických problémů a zároveň přispěje k efektivnímu chodu celé provozovny. A kromě toho vám může ušetřit i mnoho finančních prostředků – a to nejen v začátcích podnikání.

Write by Author / Vytvorené by
Besteron VISA, MasterCard